Ben jij goed in organiseren?

Ben jij goed in organiseren en plannen van werkzaamheden in diverse agenda’s? Ben jij zorgvuldig en houd jij ervan om ervoor te zorgen dat alles op rolletje loopt? Ben je enthousiast, flexibel en heb je een klantgerichte aanpak? Dan zoeken wij jou!

Team Ondersteuning

Je bent als Administratief Medewerker onderdeel van het Team Ondersteuning. Binnen dit team (25 fte) wordt hard, plezierig en goed samengewerkt. Er zijn 3 taakvelden: Facilitaire zaken, Communicatie en Juridische zaken. Binnen het taakveld juridisch werken momenteel 7 mensen. Als administratief medewerker ondersteun je de secretarissen van de Commissie voor de bezwaarschriften en de klachtencommissie in de voorbereiding op de zitting

Jouw functie

Als Administratief Medewerker draag je zorg voor de agenda, de uitnodigingen en de planning van de Commissie voor de bezwaarschriften en de klachtencommissie. Je verzamelt de stukken/verweerschriften bij de vakafdeling en je ondersteunt de secretaris van de commissie – indien nodig – bij de verslaglegging. Daarnaast ben je belast met de administratie van de Wet op de lijkbezorging.

Wie zoeken we?

Je beschikt over een dienstverlenende instelling. Je kunt zelfstandig werken en weet prioriteiten te stellen. Kenmerkend voor jouw aanpak is dat je zaken goed en zonder fouten regelt. Je werkt proactief en volledig, waarbij je je verantwoordelijk voelt voor de goede organisatie van de planning. Je zorgt dat problemen worden opgelost en voorkomt problemen. We roepen met name kandidaten die woonachtig zijn buiten Geldrop-Mierlo op om te reageren.

Ons aanbod

Je wordt geplaatst op de payroll. De werkzaamheden worden volledig verricht bij de gemeente Geldrop-Mierlo. Je komt te werken in een positief ingestelde organisatie met korte lijnen en een hoog ambitieniveau. De sfeer is informeel en collegiaal. Een goede werk/privébalans vinden wij belangrijk. Werktijden/-dagen zijn flexibel.

Wat kun je nog meer verwachten?

  • De functie is 22 uur per week.
  • De werkzaamheden hebben op dit moment nog een tijdelijk karakter tot 1 januari 2022
  • Het salaris ligt tussen € 1.934,-- en € 2.904,-- per maand (schaal 6, bij 36 uur).
  • Bij starters hanteren wij een aanloopschaal.

De procedure

Is jouw interesse gewekt? Solliciteer dan uiterlijk donderdag 5 augustus 2021 via www.werkeninzuidoostbrabant.nl Heb je nog vragen, neem dan gerust contact op met Martie Jeuken, Teammanager Ondersteuning via m.jeuken@geldrop-mierlo.nl (06) 34 16 66 40.

Kennismakingsgesprekken

De kennismakingsgesprekken zijn gepland in week 32. Een drijfverenanalyse kan deel uitmaken van de selectie.

Onze organisatie

Wij zijn een gemeente met veel ambitie en we werken er hard aan om samen met inwoners, bedrijven en instellingen een fijne woon, werk- en leefomgeving te creëren. We willen proactief op de vraag van de samenleving en de maatschappij anticiperen of, beter nog, de vraag voor zijn. Daarom blijven we onze interne organisatie door ontwikkelen. Zo werken we bijvoorbeeld steeds meer opgavegericht en zijn we sinds 1 april 2020 met een nieuwe structuur gestart. Maar nog veel belangrijker vinden we de informele organisatie waarbinnen we streven naar verbinding, integraliteit, samenwerking en eigenaarschap.