Wat ga je doen?

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het houden van toezicht en het bewaken van de toegang van het gemeentehuis tijdens de avondvergaderingen en hoorzittingen van de diverse commissies. Je taken bestaan voornamelijk uit het ontvangen en verwijzen van de commissieleden en andere aanwezigen naar hun vergaderruimte. Daarnaast regel je vooraf aan de vergaderingen de koffievoorziening. Verder draag je zorg voor een correcte en vlotte bediening van de voordeur en de activering van het alarm.

Wat kun jij?

Je bent flexibel qua werkdagen en uren. Vanwege de werktijden ben je minimaal 18 jaar. Daarnaast heb je goede sociale vaardigheden, ben je accuraat en klantgericht.

Wat bieden wij?

Een aantrekkelijke baan bij een ambitieuze en dynamische gemeente. Wij bieden je een oproepovereenkomst voor gemiddeld 15 uur per maand aan. Afhankelijk van je ervaring bieden wij je een salaris in schaal 1 (maximaal) € 2.080,- bruto per maand (peildatum 1 oktober 2020) bij een 36-urige werkweek.

Wil je meer weten?

Voor meer informatie kun je con­tact opnemen met Ayla Hermans, coördinator binnendienst Openbare Werken, via tel. (06) 40 57 43 58. Voor informatie over de procedure kun je terecht bij Tom de Groot, P&O-adviseur, via tel. (088) 163 13 26.

Wil je solliciteren?

Heb je belangstelling voor deze vacature, stuur dan uiterlijk zondag 24 januari 2021 je sollicitatiebrief met CV via www.werkeninzuidoostbrabant.nl.

De kennismakingsgesprekken zijn gepland in de ochtend op donderdag 28 januari 2021.