“Zorg jij dat onze financiële applicaties zoals Key2Financiën, Gouw en Cognos optimaal functioneren voor maar liefst 5 organisaties? Help jij je collega’s van Dienst Dommelvallei, gemeente Nuenen, gemeente Son & Breugel, gemeente Geldrop-Mierlo en het Plusteam bij het gebruik hiervan? Gebruiksbeheer, wijzigingsbeheer, functionaliteitenbeheer en behoeftemanagement.. Dit is wat jij graag doet! We kijken er naar uit kennis met je te maken!”
- Elena Hermens - Tchernychova

Jouw nieuwe uitdaging

Als Functioneel Beheerder werk jij binnen het cluster Beheer en Administratie, afdeling Financiën van Dienst Dommelvallei. Ons team bestaat uit 60 collega’s. Het leuke binnen deze functie is dat je de schakel bent tussen de bedrijfsvoering en ICT. Je werkt samen met de functioneel beheerders van deze 5 organisaties: Dienst Dommelvallei, gemeente Nuenen, gemeente Son & Breugel, gemeente Geldrop-Mierlo en het PlusTeam. De focus binnen jouw rol ligt op het beheer van 3 financiële applicaties: Key2Financiën, Gouw en Cognos.

Dit worden jouw taken

  • Jij bent verantwoordelijk voor de functionele inrichting, beheer, beschikbaarheid en continuïteit van financiële systemen (Key2Financiën, Gouw en Cognos).
  • Je ontwikkelt en beheert de gebruikersdocumentatie en draagt bij aan de procesdocumentatie.
  • Je bent contactpersoon voor de leveranciers en de afdeling ICT.
  • Je bent continu in contact met gebruikers zodat het systeem goed aansluit op de behoefte (operationele periodieke overleggen) en je handelt gebruikersmeldingen af.
  • Je implementeert nieuwe functionaliteiten en applicatie(onderdelen) naar behoefte van de gebruikers.
  • Je richt systeemgerelateerde processen optimaal in en voert verbeteringen op procesgebied door.
  • Je adviseert de proceseigenaar en vertaalt de processen naar de applicaties.
  • Grote wijzigingen pakken we projectmatig aan. Daarbij neem je deel als inhoudsdeskundige of projectleider.
     

Volgens collega en teamleider Anton Schellekens is dit de ideale kandidaat
“Het leukste in deze rol als Functioneel Beheerder is dat je werkt voor 5 organisaties, dit maakt deze functie complex maar zeker ook een uitdaging! Heb je een mbo- of hbo-opleiding in de richting van ICT en heb je een aantal jaar werkervaring in dit vakgebied opgedaan? Of heb je affiniteit met ICT? Dan gaan we graag het gesprek met je aan. Het is belangrijk dat je goed kunt samenwerken en altijd op zoek bent naar de juiste oplossing voor jouw collega’s. Jij staat voor innovatie. Het is een grote pré als je kennis hebt van financiële applicaties zoals: Key2Financiën, Gouw en Cognos. Voor ons is het belangrijk dat wij bij jou passen en dat jij natuurlijk ook bij ons past. We kijken uit naar je reactie!”

Het volgende kun je van ons verwachten

  • Afhankelijk van opleiding en ervaring bieden wij een salaris tot maximaal € 4.208,00 bruto per maand (salarisschaal 9) bij een 36-urige werkweek (salarispeil 1 april 2022).
  • Een vrij besteedbaar Individueel Keuze Budget van 17,05%, waarbij onder andere rechtstreekse uitbetaling, aankoop van extra verlof, uitruil woon-werkverkeer of de fiscaalvriendelijke aankoop van een fiets mogelijk is.
  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor de duur van 1 jaar. Bij goed functioneren wordt het een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
  • Er is opleidingsbudget voor jou beschikbaar.
  • Flexibele werktijden mogelijk waarbij (gedeeltelijk) thuiswerken mogelijk is.
  • Mogelijkheid tot een leasefiets bij een vaste aanstelling.

Ga je ervoor?

Als je denkt dat wij een match zijn laat het ons dan uiterlijk 14 augustus 2022 weten! We kijken er naar uit je CV en motivatie te ontvangen via www.werkeninzuidoostbrabant.nl. 

Heb je vragen over de vacature? Neem contact op  met Marcella de Leeuw - Kessels (afdelingshoofd Financiën): m.de.leeuw@dienstdommelvallei.nl of (06) 1383 1263. Je kunt ook contact opnemen met Anton Schellekens (teamleider cluster Beheer en Administratie afdeling Financiën): a.schellekens@dienstdommelvallei.nl of (06) 4827 9602. Heb je vragen over de procedure? Neem dan contact op met Iris Tuithof (adviseur P&O): i.tuithof@dienstdommelvallei.nl of (088) 163 1324.

Jouw persoonlijkheid is voor ons in veel gevallen doorslaggevend, daarom kan een persoonlijkheidstest onderdeel zijn van de selectieprocedure.