Dienst Dommelvallei

Wij zijn een samenwerkingsverband van de gemeenten Nuenen, Son en Breugel en Geldrop-Mierlo. Met ruim 175 medewerkers opereert Dienst Dommelvallei vanuit haar uitvalbasis in Mierlo. Voor haar medewerkers biedt zij volop mogelijkheden tot persoonlijke groei in een omgeving die continu in beweging is. Onze kernwaarden zijn: innovatief, resultaatgericht, flexibel en klantgericht.

Staf

Onder leiding van de Directeur ben je onderdeel van de staf van Dienst Dommelvallei. Een team dat bestaat uit 6 personen. Je levert jouw bijdrage in directe samenwerking met jouw collega managementassistent.

Wat doe jij als Managementassistent?

In deze functie beheer je de agenda’s van het management. Hier valt ook het algemene telefoon- en e-mailverkeer onder. Daarvoor heb je veel contact met de bestuurssecretariaten van de gemeenten. Je plant en bereidt vergaderingen van bestuur en management voor en legt deze vast in een verslag. Je ondersteunt medewerkers van de afdelingen op het gebied van communicatie & voorlichting zoals het actualiseren van de informatie op het intranet en de website. De managementassistent coördineert de klachtenprocedure. Je bent de spin in het web bij de voorbereiding en uitvoering van medewerkersbijeenkomsten.

Wie ben jij?

Je bent een representatieve, stressbestendige, flexibele en bevlogen collega met uitstekende communicatieve- en schriftelijke vaardigheden. Je hebt een aantoonbaar MBO werk- en denkniveau. Relevante werkervaring in een secretariële functie en een vakgerichte opleiding zijn een pré.

Wat bieden wij jou?

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende baan met veel ruimte om jezelf te ontwikkelen.
  • Een zelfstandige en afwisselende baan in een organisatie die continu in ontwikkeling is, met een informele en professionele cultuur. Een uitdagende baan voor 24 uur per week (flexibele inzetbaarheid is vereist).
  • Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van maximaal € 3.176,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek (schaal 7, salarispeil 1 oktober 2020).
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden.

Ben jij enthousiast en wil je meer weten?

Neem dan contact op met Victor Fijneman, Directeur. Hij is bereikbaar via nummer 088 1631 001/ 0643256959. Vragen over de procedure kun je stellen aan Tom de Groot, adviseur P&O, bereikbaar via telefoonnummer 088 1631 326.

Wil jij solliciteren?

Als je belangstelling hebt voor deze vacature, stuur dan uiterlijk zondag 24 oktober 2021 je sollicitatiebrief met CV via www.werkeninzuidoostbrabant.nl. De eerste gespreksronde is gepland op vrijdagochtend 29 oktober.

Een persoonlijke profielanalyse maakt onderdeel uit van de selectieprocedure.

Dienst Dommelvallei

Dienst Dommelvallei

Wij ontwikkelen organisaties met passie!

Samenwerkingsverband

Dienst Dommelvallei is een samenwerkingsverband van de gemeenten Nuenen, Son en Breugel en Geldrop-Mierlo. Met ruim 175 medewerkers opereert Dienst Dommelvallei vanuit haar uitvalbasis in Mierlo.

Voor haar medewerkers biedt zij volop mogelijkheden tot persoonlijke groei in een omgeving die continu in beweging is. Onze “golden circle” kernwaarden zijn: innovatief, resultaatgericht, flexibel en klantgericht.