Wie ben jij?

  • Je bent een open en enthousiast persoon.
  • Je bent assertief en communicatief vaardig.
  • Je hebt een MBO/MBO+ werk- en denkniveau.
  • Je werkt gestructureerd en systematisch.
  • Je werkt graag op operationeel/tactisch niveau.
  • Je hebt een afgeronde vakinhoudelijke opleiding
    (vergelijkbaar met) SOD-II.
  • Je bent flexibel en ambitieus en hebt een sterk ontwikkel-
    potentieel om mee te groeien in een dynamische omgeving.
  • Je werkt zelfstandig en komt met voorstellen voor verbeteringen waar je die mogelijk acht.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met digitaal zaakgericht werken.
  • Je hebt ervaring met complexe analoge dossiervorming.
  • Je voert de digitale en analoge vernietigings- en overdrachts-
    procedures zelfstandig uit.

afbeelding werknemers

Cluster Informatie Dienst Verlening

Het Cluster Informatie Dienst Verlening (IDV) ondersteunt de
gemeenten in het beheer en de
ontwikkeling van de digitale en
analoge informatie. Naast de postregistratie en de digitale en
analoge archivering is het cluster verantwoordelijk voor het
ondersteunen van de medewerkers bij het zaakgericht werken,
kwaliteitszorg, beleidsontwikkeling en –advisering op het gebied
van archief- en informatiebeheer.

4 Locaties

Het cluster werkt, afhankelijk van de taken, wisselend op 4
locaties. De gemeentehuizen van Son en Breugel, Nuenen en
Geldrop-Mierlo en Dienst Dommelvallei in Mierlo.

Zaakgericht Werken

We staan midden in de uitrol van digitaal zaakgericht werken met Djuma binnen de 4 organisaties. De invoering verloopt via de scrum-methode waarin met 4-wekelijkse sprints procesclusters worden geanalyseerd en zaakgericht ingericht. De sprints worden begeleid door een vast sprintteam.