Dienst Dommelvallei
28-32 uur

Direct solliciteren

Wat ga jij doen?

Het cluster Informatie DienstVerlening (IDV) werkt, afhankelijk van de taken, wisselend op 4 locaties. De gemeentehuizen van Son en Breugel, Nuenen en Geldrop-Mierlo en Dienst Dommelvallei in Mierlo.

  • Je voert samen met de senior medewerker regie over vraagstukken met betrekking tot beleidsontwikkeling en –advisering op het gebied van archief- en informatiebeheer op tactisch en strategisch niveau en pakt bijbehorende taken zelfstandig op.
  • Je levert een bijdrage aan het vertalen van relevante wetgeving naar kaders voor een efficiënte bedrijfsvoering.
  • Je neemt deel aan en leidt kleinere projecten op het vakgebied.
  • Je stelt documenten op ten behoeve van de bestuurlijke besluitvorming volgens bestaande procedures.
  • Je doorloopt jaarlijks de KPI-cyclus archief- en informatiebeheer.

Wie ben jij?

  • Je hebt bij voorkeur enige jaren werkervaring in een soortgelijke functie en bent in het bezit van een relevant HBO-diploma.
  • Je bent een open en enthousiaste persoonlijkheid.
  • Je hebt een sterk ontwikkelde gespreksvaardigheid.
  • Je onderhoudt de contacten met bestuursleden, externen en collega’s en bent gedreven om het best mogelijke resultaat te bereiken.
  • Je bent flexibel en ambitieus. Je hebt een sterk ontwikkelpotentieel om mee te kunnen groeien in de veranderende vraag, gezien de toekomstige ontwikkelingen binnen de archief- en informatievoorziening.
  • Je hebt bij voorkeur kennis van en ervaring met analoge- en digitale archivering, postregistratie en van digitaal zaakgericht werken.
  • Je kunt snel schakelen, werkt gestructureerd en systematisch.

Wat bieden wij jou?

  • Dynamische werkomgeving waarin je samenwerkt met 4
    organisaties.
  • Een zelfstandige en afwisselende baan in een organisatie die in ontwikkeling is en zich kenmerkt door een bedrijfsmatig karakter, korte communicatielijnen en een goede en open werksfeer;
  • De arbeidsovereenkomst is in 1e instantie voor bepaalde tijd voor de duur van 1 jaar.
  • Salaris; afhankelijk van kennis en ervaring functieschaal 9 (bruto salaris van € 2.702,- tot € 3.968,- bij een 36-urige werkweek).
  • Overige arbeidsvoorwaardenregelingen van Dienst
    Dommelvallei zijn marktconform.
Projectleider

Wat doen wij?

Cluster Informatie DienstVerlening (IDV) ondersteunt de gemeenten in het beheer van de digitale en analoge informatie. Naast de postregistratie en de digitale en analoge archivering is het cluster verantwoordelijk voor het ondersteunen van medewerkers bij:

  • Het zaakgericht werken.
  • De kwaliteitszorg.
  • De beleidsontwikkeling en advisering op het gebied van archief- en informatiebeheer.

Ben jij enthousiast en wil je meer weten?

Neem dan contact op met Antoinette Berkenveld. Antoinette is waarnemend Senior van het cluster Informatie DienstVerlening en bereikbaar op nummer (088) 163 11 57. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Juliette Wolderling, Adviseur P&O via (088) 163 13 22.

Wil jij solliciteren?

Als je belangstelling hebt voor deze vacature, stuur dan uiterlijk maandag 3 februari 2020 je sollicitatiebrief met CV via www.werkeninzuidoostbrabant.nl. Een assessment en/of persoonlijkheidsvragenlijst kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure. De kennismakingsgesprekken zijn gepland op maandagmiddag 10 februari 2020.

Solliciteer nu