• Naar de inhoud gaan
Dienst Dommelvallei (logo)
  • Organisatie
    • Over ons
    • Bestuur
    • Managementteam
    • Samenwerking
    • Missie en Visie
    • Samen werken?
    • Klacht indienen
  • Kerntaken
    • Dienstverlening en Sociale Zaken
    • Financiën, Belastingen en Control
    • Personeel, Organisatie en Informatievoorziening
  • Werken bij
Zodra er autocomplete resultaten zijn, gebruik de omhoog/omlaag toetsen om te navigeren en enter om te selecteren. Touch gebruikers, gebruik touch of swipe.
    1. Home
    2. Kerntaken

    Kerntaken

    Dienst Dommelvallei verricht economisch, efficiënt en effectief activiteiten voor de 3 samenwerkende gemeenten. Dit doen we op basis van:

    • Innovativiteit
    • Resultaatgerichtheid
    • Flexibiliteit
    • Klantgerichtheid

    Dienstverlening en Sociale Zaken

    Afdeling Dienstverlening en Sociale Zaken is het 1e aanspreekpunt voor inwoners, bedrijven en instellingen van gemeenten Nuenen en Son en Breugel. 

    Financiën, Belastingen en Control

    Afdeling Financiën, Belastingen en Control ondersteunt en ontzorgt haar partners op alle aspecten van lokale belastingheffing en de planning- & controlcyclus. 

    Personeel, Organisatie en Informatievoorziening

    Afdeling Personeel, Organisatie en Informatievoorziening ondersteunt de gemeenten bij organisatieontwikkeling, informatie- en personeelsmanagement.

    Bezoekadres

    Dorpsstraat 210
    5731 JL Mierlo

    Plan uw route

    Contact

    (088) 163 10 00
    info@dienstdommelvallei.nl


    facebooklinkedin

    Over deze website

    • Privacyverklaring
    • Toegankelijkheid
    • Archief van de website(externe link)
    • Responsible Disclosure