• Naar de inhoud gaan
  • Organisatie
    • Over ons
    • Bestuur
    • Managementteam
    • Samenwerking
    • Missie en Visie
    • Samen werken?
    • Klacht indienen
  • Kerntaken
    • Dienstverlening en Sociale Zaken
    • Financiën, Belastingen en Control
    • Personeel, Organisatie en Informatievoorziening
  • Nieuws
  • Werken bij
Zodra er autocomplete resultaten zijn, gebruik de omhoog/omlaag toetsen om te navigeren en enter om te selecteren. Touch gebruikers, gebruik touch of swipe.

    Organisatie

    Dienst Dommelvallei is het samenwerkingsverband van de gemeenten Geldrop-Mierlo, Nuenen en Son en Breugel. 

    HomeOrganisatie

    Over ons

    Wij zijn dé professionele samenwerkingspartner van, voor en door gemeenten en overheidsinstanties.

    Bestuur

    Het bestuur van Dienst Dommelvallei bestaat uit het algemeen bestuur en het dagelijks bestuur. 

    Managementteam

    Het managementteam zorgt voor de uitvoering van het beleid dat het algemeen bestuur en het dagelijks bestuur vaststelt.

    Samenwerking

    Dienst Dommelvallei is sinds 1 januari 2014 het samenwerkingsverband van de gemeenten Geldrop-Mierlo, Nuenen en Son en Breugel.

    Missie en Visie

    Wij verbinden en versterken organisaties op een innoverende, flexibele en klant- en resultaatgerichte manier. 

    Samen werken?

    Wil je meer weten over samenwerking met Dienst Dommelvallei en wat dit voor jouw organisatie kan betekenen?

    Klacht indienen

    Bent u van mening dat u niet netjes behandeld bent door een medewerker van Dienst Dommelvallei? Dan kunt u een klacht indienen. 

    Bezoekadres

    Dorpsstraat 210
    5731 JL Mierlo

    Plan uw route

     


     

    Contact

    (088) 163 10 00
    info@dienstdommelvallei.nl


    facebooklinkedin

    Over deze website

    • Privacyverklaring
    • Toegankelijkheid
    • Archief van de website